close
I dig my toes into the sand
The ocean looks like
A thousand diamonds
Strewn across a blue blanket
I lean against the wind
Pretend that I am weightless
And in this moment
I am happy, happy
I, wish you were here
I, wish you were here
I, wish you were here
I, wish you were
Here



~part of Wish You Were Here ~song of Incubus

第一次聽是和皮膚粉紅粉紅的corri和皮膚很白很白的Albert一起聽
在一個還不想念誰的晚上,和兩個皮膚很好的男生排排坐,實在一點也感性不起來,我心裡其實在哀嘆為什麼我沒有他們那樣又粉又白的皮膚…

但是這不是重點

重點是,
我現在聽這首歌很想念你們。很想去海邊。
去海邊享受一段時間的放鬆,紓解我半年來好多事想分享的抑塞。
其他人委屈一點,我最想阿仔。

arrow
arrow
    全站熱搜

    rosemary 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()